FANDOM

Życiorys Edytuj

Jego dzieciństwo nie jest znane , nie wiadomo nawet czy wychowywał się w Indiach oraz kiedy i gdzie się urodził. Nie znamy tez jego rodziców. Poznajemy go dopiero podczas krwawej ceremonii.

Dorosłość : Mola Ram był przywódcą fanatyków religijnych wyznających boginię Kali. Indiana poznał go kiedy wraz z Shortem i Willie trafił na krwawą ceremonię. Mola wyrwał wtedy serce swojej ofierze aby je złożyć bogini Kali. Następnie wraz z innymi wyznawcami porwał Indianów , nie wiedząc że ukradł on kamienie Shankary. Zmusił go do wypicia krwi Kali . Indiana stał się przez to jego wyznawcą. Shorta i Willie również złapał. Chłopca zmusił do ciężkiej pracy w kopalni a Willie próbował złożyć w ofierze . Jednak Short uciekł z kopalni , ocucił Jonesa i wspólnie uratowali Willie. Cała trójka uciekła ze świątyni wcześniej walcząc z wyznawcami. ŚMIERĆ : Kiedy trojo przyjaciół uciekło na most  Mola Ram i inni wyznawcy znów ich schwytali . Indiana znalawszy się w sytuacji bez wyjścia przeciął maczetą most . Mola Ram, kilku wyznawców i trójka uratowali się. Lecz aby wyjść na brzeg musieli się wspiąc po zepsutym moście. Mola walczył tam z Indianą Jonesem o kamienie Shankary,  ale Mola Ram dotknął jednego z nich, a że kamienie były wtedy gorące (bo były blisko siebie ) przeraził się i puścił zwisajacy most. Wpadł do wody i został zjedzony przez obecne tam krokodyle , co skutkowało jego śmiercią .